2013 m. gegužės 25 d., šeštadienis

Hey hey heey

Labas. Labas. Taip. Vėl nuvalkiotas labas, kurį girdi kasdien. O gal sakyti sabal? Taip žymiai geriau. Taaigi, mano vardas Greta, esu iš Kaišiadorių. Man nedaug metų. Hah, just 12. Dabar įsivaizduoju, kad daugelis paskaitęs šitą numos ranka, ir sakys aaai čia vėl mažvaikiai lenda į internetą. Who cares? Rašau tai sau. SAU. Esu apgailėtina. Nors visur randu užrašus, keep calm and love yourself, you are beautiful ir t.t., bet nesijaučiu tokia. Niekada savęs neiškeliu, ir net pavydžiu žmonėms, kurie jaučia savo vertę. Net nežinau ką ir berašyti. Tuoj rašysiu antrą straipsnį. Ten bus simple mano mintys. Čia yra mano dienoraštis, kurį gali matyti visi, nors niekas neskaitys. Nu ir gerai. Juk dienoraščiai būna privatūs, taip? Aha. Tai tiek apie mane, tikiuosi, nesupyksit už tokią marmūzę. Jei kas netyčia užmatysit, numeskit kokį komentarą. Dėkui.

Bučkis ir atia:*
Greta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą